ESC را فشار دهید تا بسته شود

غول های دنیای اسباب بازی : هیجان رانندگی با ماشین کنترلی های بزرگ

ماشین‌های کنترلی بزرگ، اسباب‌بازی‌هایی هستند که لحظات پر هیجان را برای کودکان و بزرگسالان به ارمغان می آورند . این غول‌های کوچک با ابعاد و قدرت بسیار بالای خود، جز ماشین کنترلی های پرفروش و محبوب در میان مردم است.

در این مقاله قصد داریم بیشتر با این نوع ماشین کنترلی ها و قیمت حدودی آن ها آشنا شویم و چند نمونه را به شما معرفی کنیم پس با پرشیاکالا در ادامه همراه باشید…

ماشین کنترلی بزرگ

ماشین کنترلی خیلی بزرگ
ماشین کنترلی غول پیکر

اگر بخواهیم یکی از دسته بندی های اصلی ماشین های کنترلی ها را به شما معرفی کنیم ، قطعا ماشین کنترلی بزرگ یکی از جذاب ترین آن هاست.این ماشین کنترلی ها همانند اکثر ماشین کنترلی ها هم با باتری قابل شارژ و هم با سوخت (بنزین یا نیترو) حرکت میکنند ولی ابعاد بزرگ ، اصلی ترین ویژگی این ماشین هاست .جالب است بدانید کوچک ترین آن ها دارای ابعاد ۱:۵ از نمونه واقعی خود است و به معنی آن است که تقریبا ۵ برابر کوچگ تر از نمونه واقعی آن ماشین است.

بزرگ ترین ماشین کنترلی ها

نمونه سیستم تعلیق ماشین کنترلی های بزرگ

هنگامی که بیشتر مردم در مورد ماشین کنترلی ها فکر می کنند، معمولاً به چیزی نسبتاً کوچک فکر می کنند. اندازه ماشین کنترلی ها بر اساس رابطه مقیاس آنها با ماشینی است که از آن تقلید می کنند، و رایج ترین اندازه مقیاس ۱/۱۰ (یا مقیاس ۱:۱۰) است. بنابراین خودروهای مینی یا میکرو معمولاً در مقیاس ۱/۲۴ هستند، اگرچه کوچکترین آنها که تا کنون ساخته شده است مقیاس ۱/۹۰ است.

پیشنهاد مطالعه :  انواع ماشین های کنترلی

اما بزرگ ترین ماشین کنترلی چقدر است؟ در دنیای سرگرمی‌های RC، بزرگترین خودروی RC در مقیاس ۱/۵ است، اگرچه ماشین‌هایی با اندازه کامل برای رانندگی با کنترل از راه دور ساخته شده‌اند . بنابراین مقیاس ۱/۱ از نظر فنی بزرگترین ماشین کنترلی است.

معرفی چند مدل ماشین کنترلی بزرگ در جهان

ماشین کنترلی های بزرگ دارای تنوع بسیار زیاد و از برند های مختلفی هستند.در ادامه سعی شده است چندین ماشین کنترلی بزرگ در مقیاس های مختلف را که در جهان اسب بازی های کنترلی معروف و پرفروش هستند را به تصویر بکشیم . البته برای خرید این ماشین کنترلی ها باید با توجه به موجودی فروشگاه ماشین کنترلی اقدام کنید و ممکن است بعضی از مدل ها در ایران موجود نباشد.

ماشین کنترلی بزرگ در مقیاس (۱:۵)

ماشین کنترلی بزرگ مدل Losi® DBXL-E 2.0

ماشین کنترلی براش لس DBXL-E 2.0 از برند Losi یکی از بزرگ ترین ماشین کنترلی های جهان است که با طراحی جالب و دارای دو سرنشین یکی از بهترین ماشین کنترلی های بزرگ جهان است که در مقیاس ۱:۵ ساخته شده و مناسب مسیر های و جاده ی آفرودی است. این ماشین کنترلی بزرگ در سایت سازنده خود به قیمت ۱,۲۰۰ دلار به فروش میرسد.

لینک خرید از سازنده

ماشین کنترلی بزرگ در مقیاس (۱:۵)

ماشین کنترلی بزرگ مدل ARRMA KRATON

ماشین کنترلی بزرگ ARRMA KRATON یکی از ماشین کنترلی های طراحی شده در مقیاس ۱:۵ که جز یکی از قوی ترین ماشین کنترلی های آفرود دنیاست.همانطور که در تصویر مشاهده میکنید ، این ماشین کنترلی دارای سیستم تعلیق بسیار حرفه ای و قدرتمندی است که توانایی کنترل بالا در مسیر های آفرودی را داراست . این ماشین کنترلی از برند ARRMA-RC میباشد و حدود قیمت ۱,۸۰۰ دلار خرید و فروش میشود.

پیشنهاد مطالعه :  آموزش ساخت ماشین کنترلی با آرمیچر وسایل دم دستی + فیلم راهنما

ماشین کنترلی بزرگ در مقیاس (۱:۵)

ماشین کنترلی بزرگ مدل The Losi 5IVE-T 2.0 BND

این ماشین کنترلی جذاب و بسیار بزرگ از برند معروف LOSI با طراحی آفرود یکی از بزرگ ترین ماشین کنترلی های جهان است. جالب است اکثر ماشین کنترلی های بزرگ با طراحی آفرود تولید و عرضه میشود و این نشانه محبوبیت ماشین کنترلی آفرود بین مردم است. ماشین کنترلی لوسی ۵IVE در سایت تولید کننده آن به قیمت ۱,۶۰۰ دلار به فروش میرسد.

لینک خرید از سازنده

ماشین کنترلی بزرگ در مقیاس (۱:۶)

ماشین کنترلی بزرگ مدل Axial SCX6 Jeep JLU Wrangler

میرسیم به این ماشین کنترلی محبوب دل ها . بله ماشین کنترلی جیپ Wrangler که در مقیاس ۱:۶ طراحی و عرضه شده است و دارای سیستم دو دیفرانسیل است. ماشین کنترلی های جیپ در دنیای ماشین کنترلی ها جایگاه محبوبی دارند ولی اینبار مدل Axial SCX6 Jeep JLU Wrangler جزو بزرگ ترین ماشین کنترلی های جهان است . این ماشین کنترلی بزرگ و محبوب در سایت آمازون به قیمت ۱,۱۰۰ دلار به فروش میرسد.

لینک خرید از آمازون

قیمت ماشین کنترلی بزرگ

اما شاید پیش خود بگوید همه این ماشین کنترلی های بزرگ معرفی شده هیچ کدام در ایران فروشنده ندارد.نگران شما میتوانید ماشین کنترلی بزرگ را از فروشگاه های ایرانی هم تهیه کنید.

اما شاید بپرسید قیمت ماشین کنترلی بزرگ چنده؟

توی پرشیا کالا می‌تونید انواع مختلف این ماشین‌ها رو با قیمت‌های متنوع پیدا کنید. از مدل‌های ساده و اقتصادی گرفته تا نمونه‌های حرفه‌ای و پرقدرت، همه و همه توی دسته بندی ماشین کنترلی بزرگ پرشیا کالا منتظر شما هستن.

پیشنهاد مطالعه :  وابستگی رشد کودک به بازی و اسباب بازی

علاوه بر قیمت، توی پرشیا کالا می‌تونید:

  • مشخصات کامل هر محصول رو ببینید و مقایسه کنید.
  • نظرات و تجربیات بقیه خریداران رو بخونید.
  • از مشاوره رایگان متخصصان ما برای انتخاب بهترین ماشین کنترلی استفاده کنید.
  • از ارسال سریع و مطمئن به سراسر ایران لذت ببرید.

آدرس دسته بندی ماشین کنترلی بزرگ در پرشیا کالا: https://www.pershiakala.com/

خرید ماشین کنترلی بزرگ

خرید ماشین کنترلی بزرگ رو امتحان کن! توی دنیای پر سرعت و پرماجرای ماشین‌های کنترلی غرق شو . ️

تو پرشیاکالا یه عالمه مدل‌های مختلف از ماشین‌های کنترلی بزرگ با قیمت‌های عالی منتظرت هستن. از آفرودهای خشن و قدرتمند گرفته تا ماشین‌های مسابقه‌ای پرسرعت، هر چی که بخوای می‌تونی پیدا کنی.

همین الان به https://www.pershiakala.com/ برو و ماشین کنترلی مورد علاقه‌ت رو انتخاب کن. یه عالمه آدم منتظر دیدن هنرنمایی‌های تو توی پیست‌های هیجان‌انگیز هستن!

تیم تولید محتوا پرشیا کالا

ما در پرشیا کالا عاشق تولید محتوا برای شما عزیزان هستیم ، امیدوارم مطالبی که در اختیار شما قرار میدهیم مفید باشد . دوستار شما پرشیا کالا ❤️

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *